Life isn't about finding yourself. Life is about creating yourself

tebusan

Monday, March 3, 2014

gogogo


minggu ni penuh cabaran 
semuanya kerja yang aku tak pernah buat secara serius 

nak kena jahit sepasang baju 
pojan yang request , dia siap beli kain . modal semua dia yang tanggung 
haha . gila lah , aku belajar potong baju pon last year 
tu pon yang basic , ikut nota ja 
tapi alhamdulillah , baju dah siap potong 
cuma esok nak start jahit 
taktau jadi ka dak baju tu , waa . stress 

minggu ni mem takdak 
lepas tu tiba tiba ada customer mintak makeupkan 
dua orang pulak tu 
mem dengan senang hati cakap aku boleh makeup 
aku setakat makeup suka suka untuk photoshoot boleh la 
tu pon kawan kawan aku yang sekadar nak menggedik di taman bunga 
ahaha . okey aku saja menambah 
yang ni pulak beribu mata orang nak memandang 
adoi , stress lagi 

hais , doakan aku boleh buat tau 
pengalaman ni 

insyallah 



0 komen:

small rss seocips Music MP3
reason(autumn in my heart)