Life isn't about finding yourself. Life is about creating yourself

tebusan

Saturday, February 1, 2014

semoga berjaya awak !


alhamdulillah , happy untuk dia 
satu langkah yang baik dalam hidup dia 
aku memang berat hati nak biar dia pergi 
tapi semua tu masa depan dia 
dari dulu aku dah agak , one day dia akan pergi jugak 
memang , dah jadi kenyataan 
harini dia gerak pi sana 
aku harap sangat dia berjaya kat sana 

terima kasih selama ni dia jaga aku kat sini 
aku hargai sangat sangat apa yang dia dah buat untuk aku 
banyak sangat suka duka selama ni 
sangat sangat susah nak pertahankan hubungan 
tapi sampai sekarang kita still lagi bersama 
aku banyak sangat kekurangan 
orang luar takkan faham 
entah bila aku akan jumpa dia lagi 
aku sendiri pon taktau 

banyak sangat kan kenangan kita 
dari bermotor , sekarang dah berkereta 
kereta pon dari kosong takdak apa 
 sekarang dah makeup macam macam 
bila dia happy buat apa dia suka , aku pon happy 
aku ni zero bab kereta 
sampai sekarang aku dah tau banyak pasal kereta 
aku google sana sini belajar 
semua tu buat dia tersenyum , aku suka tengok dia senyum 
manis 

sebelum ni apa dia marah semua punca dari aku 
semuanya untuk kebaikan aku 
minta maaf 

semua orang sedih dia dah nak pergi 
kawan sekerja dia , dari cerita pon aku dah tau 
depa dah macam adik beradik 
tengok bola sama sama 
semua menjerit melompat bila gol 
akan aku rindu suasana tu 
geng KPSI pon sama 
seronoknya tengok depa semua rapat 
tak macam strangers lansung 
walaupun dia baru sangat join kelab tu 

terima kasih untuk hari terakhir yang sangat seronok semalam 
aku tak sanggup nak tengok muka dia 
aku sedih sangat , selama dia ada dengan aku 
aku terlalu bergantung dengan dia 

aku kena berkorban 
walaupun nanti aku tau risiko untuk diri aku 
dia akan jumpa orang yang lagi sempurna dari aku 
tapi takpa , 
aku nak dia rasa bangga dengan diri dia 
macam orang lain rasa 
dia dah banyak hadapi masa susah 
semoga dia berjaya kat sana 

amin amin amin 


0 komen:

small rss seocips Music MP3
reason(autumn in my heart)