Life isn't about finding yourself. Life is about creating yourself

tebusan

Sunday, February 9, 2014

nasib nasib , haha


nasiblah seminar tu ada jugak kat alor setar 
tak payah pi penang . huhu 
kalau dak , pikir banyak kali jugak nak pi sana 

piala FA dah suku akhir dah 
tabik la dengan kedah sekarang , makin menjadi jadi 
11 feb 2014 ni jdt vs kedah kat stadium larkin 
18 feb 2014 pulak kedah vs jdt kat SDA 
JDT kot ! penuh star star star kot ! haha 

weyy . nak tengok ! 
haish . memang dak la aku nak pi sendiri 
kat stadium yang majoritinya juta juta lelaki tu 
kawan perempuan aku mana ada yang minat bola 
kesudahannya harap ada online streaming 
amin 

haha . kesian kan 



0 komen:

small rss seocips Music MP3
reason(autumn in my heart)