Life isn't about finding yourself. Life is about creating yourself

tebusan

Wednesday, February 5, 2014

kerja dia


si senget tu hantarkan gambar 
meja kerja dia . alahai , bestnya 
aku pulak yang jeles nak kerja macam tu jugak 
aku tunjuk kat mama dia sekali gambar tu
senyum ja mama dia 
happy 

hidup aku pon dah banyak berubah sejak dia takdak 
aku kerap terbangun awal 
yalah , si senget ni bangun 6  pagi 
sekali dengan aku terikut , lepas tu takleh tidoq dah 
selalunya selagi tak bunyi alarm , jangan harap aku nak bangun 
kalau dulu , keja dia masuk pukul 10 
pukul 9 aku dah sebok nak kejutkan dia bermisscall misscall 
sekarang dia bangun awal dari aku 

aku harap sangat dia pandai jaga diri kat sana 
aku tau , semua orang sukakan dia 
ceria , suka gelak , banyak mulut , suka menyakat 

rindunya 


1 komen:

Anonymous said...

Awat hg suka sgt kat dia

small rss seocips Music MP3
reason(autumn in my heart)