Life isn't about finding yourself. Life is about creating yourself

tebusan

Monday, February 24, 2014

dua harinya


sapa ada instagram aku mesti dah baca 
haha . ya , secara mengejut malam sabtu dia balik sini 
malas aku nak excited . padahal dalam hati . hahaha 

sabtu tu aku baru balik rumah setelah banyak hari terlantar sakit 
tengahari tu aku nak keluar beli buku 
dia cakap dia nak temankan , dia pon mai ambik aku 
alahai rindunya  , tapi terkawal lagi 
rasa disayanginya bila dia gengam tangan aku masa berjalan 
jauh jugak kami berjalan , selalunya bermalas malasan dalam mall ja 
tapi kali ni jalan kat lot lot kedai luar mall 
sat saja kami keluar , dia nak kena ambik parents dia lagi 

pagi ahad dah janji nak breakfast sama sama 
punya awal aku bangun 
call dia beratus kali tak dijawabnya , haiss , geram ni 
mama dia call dia pon tak berjawab . sah . memang tidoq mati nih 
dengan geram aku malas nak layan dia 
petang tu sempat jumpa sat saja . tu pon muka bebai 
malam tu jumpa lain , pi makan sama sama 
dia dah nak balik 
bas dia lewat , aku saja tunggu dia kat shahab 
tunggu sampai dia naik bas baru aku balik 

betul lah kan 
bila jauh , baru nak rasa rindu 
bukannya dekat dulu tak rindu 
tapi lain betul rasa antara jumpa tiap tiap hari dengan sekali sekala 

:)


0 komen:

small rss seocips Music MP3
reason(autumn in my heart)