Life isn't about finding yourself. Life is about creating yourself

tebusan

Thursday, February 13, 2014

berisi ka , ahaha


sekarang ni kan aku rajin sok sek dengan mama dia 
mengata dia itu ini pasal dia 
mama dia pulak rajin tanya keadaan dia kat aku 
yalah , aku kan rajin update cerita dia kat mamanya 
haha . sekarang dah jadi gossip girls dah 

haha . rasa lawak tau 
macam tadi kan , mama dia nak tengok dia pakai baju batik 
aku pon mintak lah 
lepas dia hantar , aku dengan mama dia bandingkan gambar 
sebelum dan selepas dia pi sana 
kami dua berpakat kata dia dah makin tembam  
lol 

aku kata 
' mesti dia bengang kita kata kat dia dah berisi 
tambah tambah kat perut , haha '
mama dia balas 
' bukan kat perut lah , kat pipi . cuba tengok ni * tunjuk gambar * 
hahaha . dua minggu dok sana dah berisi , bagus la 
tak risau sangat dia tak cukup makan ' 

balik nanti kita pi timbang yang dua kupang tu 
nak tengok naik ka dak . haha 

* * *

ya allah , kau murahkanlah rezeki kami 
kau lancarkanlah perjalanan hidup kami 
hanya kau tempat kami mengadu 

amin amin amin



2 komen:

umie shahidah said...

cepat2 laaaaaaa kawinnnn...hahaha

nuown said...

haha . himpun duit bg cukup dulu ni

small rss seocips Music MP3
reason(autumn in my heart)