Life isn't about finding yourself. Life is about creating yourself

tebusan

Friday, January 24, 2014

matang


bila aku sembang dengan kawan kawan aku kan 
ramai yang bercerita itu ini 
dulu aku selalu cakap , apa susah cari ja lelaki lain 
tapi bila umur aku dah semakin meningkat 
baru aku rasa apa mereka rasa 

masa muda muda dulu boleh la nak berkenalan sana sini 
excitednya bila ada orang nak berkenalan 
oh mai , gediknya aku dulu . haha 
tapi bila umur macam aku sekarang 
nafsu nak berkenal kenal tu dah hampir hilang 
bila ada yang nak kenal , sekadar cakap hai 
tanya sikit sikit lepas tu aku diam 
bosan kan , benda yang sama kena start dari awal balik 

mungkin inilah yang dipanggil matang 
yang dulunya selalu bersikap main main sekarang dah tadak kot 
yalah , umur 26 nak main lagi memang kena sekeh la kan 



0 komen:

small rss seocips Music MP3
reason(autumn in my heart)