Life isn't about finding yourself. Life is about creating yourself

tebusan

Monday, December 23, 2013

soalan kejutan


tadi mem bawak nasi dengan sup ayam 
peh , gilalah sedap 
aku memang suka sangat sup ayam buatan mem 
masa dah habis makan , aku sambung kerja aku 
lepas tu mem tanya , aku bergaduh lagi dak dengan anak dia 
aku terkejut jugak bila dia tanya macam tu , lansung aku tak pandang dia 
aku jawab " biasa ja , tak la gaduh teruk macam dulu " 
kalau gaduh pon takkan la aku nak mengadu 
lainlah kalau haritu memang dah sampai tahap melampau 
memang aku mengadu 
aku heran sangat macam mana dia boleh tiba tiba tanya macam ni 

mem cakap lagi 
" yalah , abang awak tu bukan macam orang lain 
jelesnya melampau lampau " 
aku senyum ja dari awal dia cerita 
aku diam tak kata apa 
malas lah aku nak berharap , aku perempuan 


0 komen:

small rss seocips Music MP3
reason(autumn in my heart)