Life isn't about finding yourself. Life is about creating yourself

tebusan

Friday, December 6, 2013

jangan depan aku


wahai penunggang sekelian 
bawak la moto tu secara berhemah 
kalau nak bawak moto selit sana sini walaupun kereta tak banyak 
kalau nak bawak moto lutut nak cecah tar bajet kat litar ka 
kalau nak bawak moto angkat dua dua tayar pon
jangan jangan jangan buat 

bukan aku risau keselamatan penunggang macam tu 
tapi aku cukup tak suka tengok kemalangan depan mata aku 
aku cukup tak suka tengok otak bersepai tengah jalan 
aku cukup tak suka tengok semua tu depan mata aku 
jangan jangan jangan depan aku 

tolong la bawak moto tu cara manusia normal 
kalau anda jatuh sorang sorang , takpa lah jugak 
tapi , kalau terseret sekali orang yang tak bersalah 
macam mana tu , naya 

* * * 

bukan apa , kelmarin masa balik kerja 
mamat ni , amboi . kemain haa 
moto tu boleh ja jalan terus , tayar dia pon okey ja 
sengaja ke kiri ke kanan , ala ala nak ambik corner . choi 
risau betul kalau dia terlanggar lopak ka 
tak ke tersungkur makan tar 
kalau makan tar takpa lagi , buatnya kereta belakang tak sempat nak brake 
paham paham saja la nasib mamat tu kan 

ngeri aku nak bayang kalau benda tu jadi depan mata aku 
kalau kat video mana mana pon aku sanggup tak tengok 
ni kan pulak kalau depan mata 
kalau ada mana mana geng macam tu 
aku lepaskan depa pi dulu , biaq dah jauh jauh dari aku 
bahaya woo kalau still follow depa 
kita bukan tau apa nak jadi nanti , baik elak dulu 
kannn 

:)


0 komen:

small rss seocips Music MP3
reason(autumn in my heart)