Life isn't about finding yourself. Life is about creating yourself

tebusan

Saturday, November 2, 2013

sebulan sekali


susahkan jadi perempuan 
sebulan sekali mesti emosi macam tsunami ja 
kadang kadang nak marah tanpa sebab 
masa tengah marah tu aku boleh pulak tanya diri aku 
sebab apa aku marah ? entah , tadak sebab 
aiyoo . hormon ni . haha 
tak pasal pasal tiap tiap hari nak berperang 
ya , salah aku . minta maaf 

orang dah baik dengan aku 
ada saja aku nak cari point 
masa aku tak sihat rabu haritu 
tengah hari tu dia hantarkan makanan ke aku 
tu pon ada saja la aku nak bebai 

aku nak ajuk cakap dia 
" apa ni . mesti ada saja tak kena ! "
hahaha . sorry 

haih , lelaki kena faham 
semua ni bukan saja saja , bukan nak buat buat 
dah habis pantang nanti okey balik 
kena sabar sat saja 

alahai , dah november dah kan 
cepatnya masa , lepas tu disember . yeay ! 
untuk januari , i have something special for you 

:)


0 komen:

small rss seocips Music MP3
reason(autumn in my heart)