Life isn't about finding yourself. Life is about creating yourself

tebusan

Saturday, November 2, 2013

highland tower


aku dah layan dah cerita highland tower ni 
not bad . ada masa takut . ada masa boleh gelak 
dia macam ala ala penunggu istana dulu 
tapi ending penunggu istana tak best , boleh pulak mimpi . choi 

tadi aku search kat google pasal highland tower ni 
filem depa buat ni berdasarkan kisah benar lah jugak kot 
bangunan ni tumbang dalam bulan disember , 1993 
ada 48 orang mangsa yang terkorban 
ada yang peluk al-quran , ada yang peluk sesama sendiri 
ada yang jumpa kat tangga , maybe masa tu nak lari turun 
hm . kesiannya 

yang ni antara semua kisah yang aku baca  . taktau betul ka dak 
ada mamat mana tah , satu geng pi sana , lepas depa balik 
member yang sorang ni diam ja 
rupa rupanya depa bawak balik makhluk lain 
yang member ori tu dah maki maki sebab kena tinggal 
er , kalau aku yang kena tinggal 
mau meraung dah kat situ . haha 


tapi apa pon cerita ni best la jugak 
tak sia sia pi tengok kat sungai petani sana tuuu 
sebab kat panggung a.star dengan jitra tak ambik kot 
aku check tadak pon dalam list depa 
haha . semangat 

kbye 

0 komen:

small rss seocips Music MP3
reason(autumn in my heart)