Life isn't about finding yourself. Life is about creating yourself

tebusan

Monday, November 18, 2013

cerita 3 hari


hello -- 
aku dah selamat sampai alor setar 
bahagia gilaaa dapat jumpa katil sendiri 
pi sana sebab konvo adik aku kat uitm shah alam 
pi sana pon sat saja 
adik aku kerja hari isnin 
abah aku tak sampai hati nak bagi dia balik sendiri dengan bas 
lepas tu semua kena ikut jadual dia . haish 

jumaat pagi gerak pi sana 
sabtu tu dia konvo , aku tumpang pi sana 
nani ambik aku kat uitm 
bawak aku jumpa dengan tunang dia kat the curve 
senget betul lah 
aku ambik ukuran baju kawen depa ni kat tempat park kereta 
haha , wat lek ja kan 
tapi tak dapat nak meronda sangat , masa tak cukup 

3 hari tu aku ni pi rumah orang jaaa 
pi rumah pak njang kat klang 
pi rumah pak long kat wangsa maju 
pi rumah pak teh kat gombak 
pi rumah pak ndak kat selayang 
pi rumah pak ngah kat batang kali 

jenuh susun rumah orang 
letihnya tuhan saja yang tau 
hari ahad dah gerak balik , nak singgah penang 
nak hantar adik aku pulak 
lepas dah hantar dia , singgah makan kat kuala kedah 
sedap dapat makan ikan bakar 
puas hati dapat makan nasi , aku rasa macam setahun tak jumpa nasi . haha 

balik tu aku lenaaaaa . pengsan 
dia call pon aku taktau apa aku cakap 
mata aku tertutup ja , mulut ja dok cakap itu ini 
haha . maaf 

* * *

tom sedih nak kena tinggal 
tengok haa , stock makanan tom untuk 3 hari 
bila aku balik , sikit ja yang terusik 

view dari gombak 
bestnya rumah dia , nampak satu KL 
malam malam sejuk ja , tayah pasang aircond 
ni baru tingkat 7 , kalau atas sekali tingkat 16 camna lah kan 
gayat ! 

yang ni kat hulu yam 
otw pi batang kali . adik aku yang drive 

masa ni dah kat penang 
bangunan terpacak tu rumah sewa adik aku 
adik aku petua jalan kat abah aku 
kiri kiri kiri kanan kanan 
semua dalam kereta pakat hafal 
termasuk aku sekali . sebab tu boleh tulis dalam ni , luls 

dah penat , perut pon dah lapar 
pekena ikan bakar kat anjung kuala 
makan tepi laut , pehh 
dah kenyang , rasa nak sampai rumah cepat cepat 
nak tidoq ! 


sekian penutup . haha 
bye 



0 komen:

small rss seocips Music MP3
reason(autumn in my heart)