Life isn't about finding yourself. Life is about creating yourself

tebusan

Friday, October 11, 2013

sunburn !


segala yang dirancang telah berjalan dengan lancarnya 
alhamdulillah . yeay ! bestnya 
sampai jugak bukit merah dengan dia 

muka aku ni dah sakit pedih pedih kena bakar 
duduk bawah matahari berjam jam tanpa sunblock 
muka aku pon pucat ja tanpa makeup lansung 
semua barang aku kena ragut , apa lagi yang tinggal 
aku ni pakai bedak baby johnston ja kauuu , haha 

gerak pukul 9 pagi , breakfast dulu , sampai sana dalam pukul 11.30 pagi
tiket dua orang nak dekat rm90 
waterpark tu bukak pukul 12 , sementara tunggu kami lunch dulu 
budak lepas PMR ja ramai , rombongan 
masuk dalam tu sewa loker dengan pelampung rm60 
aku nyatakan harga ni bukan apa 
untuk rujukan kot kot ada sesapa nak pi sana , senang bajet 

sengaja plan pi bukan hari cuti 
tadak lah ramai sangat 
nak main air pon selesa ja , bebas sana sini 
ku sangkakan  orang tu berani naik macam macam , tetapi hancur 
hahahahaha 

balik tu , singgah penang 
makan makan kat kapitan , ronda ronda satu penang 
lepas tu bila balik , pengsannnn 
letih bertingkek tingkek 


berjuta kali aku bergaduh dengan dia macam takkan baik dah 
dia pon penah marah aku , aku pon sama pernah marah dia 
tapi kot mana pon still lagi bersama 
aku pon heran jugak 
haish . haha 

serius aku happy sangat 
thanks sayang sebab support semuanya 

:)

0 komen:

small rss seocips Music MP3
reason(autumn in my heart)