Life isn't about finding yourself. Life is about creating yourself

tebusan

Friday, October 18, 2013

dating ala bajet


entry kali ni namanya dating ala ala bajet , sebab tengah bulan . haha 
kemain semangat dua orang ni tau dak 
pagi pagi dah merayau 
especially aku laa . nak jumpa arnold ! 
dah termimpi mimpi nak tengok escape plan 
yalah , sejak jadi gabenor dulu , susah betul nak tengok dia belakon 

tapi tadak rezeki nak tengok cerita tu 
panggung kosong , ada pon kami dua ja . hahaha 
wehh orang jitra , bangun laa . dah pukul 12 tengahari kot 
malangnya , orang orang jitra lebih suka pilih cerita hantu 
so , terpaksa la kami pilih cerita hantu tu jugak 
INSIDIOUS chapter 2 ! 


bagi aku la kan , conjuring seram lagi 
tambahan pulak ada minah mana tah yang dok belakang aku 
jadi pengulas cerita ni , bising betul haa ! 
nak tengok pon tak senang 
pastu over over jerit , orang lain tak jerit . dia pulak yang melebih 
pfffft ! kalau sekali sekala jadi pengulas cerita takpa gak 
ni dari start cerita , sampaiiiiiiiii habis . kuat pulak tu dia bercakap 
stress betul . hilang mood aku nak nengok cerita tu 


dah habis tengok movie , dating tengah jalan 
niatnya nak berkelah kat bukit wang , makan makan kat situ 
tapi tersesat ke mana entah . haha 
dalam tadak duit pon melepas ke merata tempat budak berdua ni 
bila dah sesat tu , singgah kat padang terap beli air , pastu lunch kat pokok sena 
masa lunch tu ery mintak teh ais dengan barli 
sekali budak tu hantar teh ais campur barli . hahahaha . adoi ! 
bila nak balik tu , singgah a.star mall 
saja nak cuci mata tengok barang 

aku rasa kan , sempena aidiladha ni 
aku dengan si senget tu dah tawaf satu peta kedah 
haha 


0 komen:

small rss seocips Music MP3
reason(autumn in my heart)