Life isn't about finding yourself. Life is about creating yourself

tebusan

Friday, October 4, 2013

dah lama dah


sementara tunggu si senget tu call satgi 
aku bukak satu folder dalam laptop aku ni 
penuh gambar kami 
alahai , rindu betul tengok semua ni 
dulu dulu siap buat photoshoot lagi kat area taman rimba , haha 
ada lagi entry tu dalam belog ni 
dalam tahun 2011 dulu rasanya , kalau tak salah aku lah 
kalau rajin cari rasanya memang jumpa 
malu aku nak tengok apa aku post lepas lepas 
memang tak lah aku nak bukak balik kan 
hahaha 

dari awal kenal sampai sekarang 
tak pernah aku buang semua gambar ni
walaupun bergaduh teruk dulu , tak sampai hati nak buang 
kenangan bukan boleh dibuat balik kann  

gambar bawah ni masa pi penang awal julai haritu 
suka tengok dia ada janggut , misai nipis nipis macam ni 
tapi rajin pulak dibuangnya . haish 



0 komen:

small rss seocips Music MP3
reason(autumn in my heart)