Life isn't about finding yourself. Life is about creating yourself

tebusan

Sunday, October 27, 2013

antara KN dan tuannya


al - kisah , taibbbb 



sebelum ni aku ada cabar dia bawak honda petak * KN bukan nama sebenar 
siap cakap lagi aku nak naik 
dia dok kisah aku malu . haha , apa nak malu 
tengok tengok harini dia bawak betul betul . hahahaha 

relax ja aku dengan baju kurung langkah naik 
nak tergelak pon ada . ingatkan dia main main 
kalau naik skuter dia aku boleh la aku duduk belakang , belagak tinggi 
bila naik KN , aku jadi pendek 
hahaha . adoi 

mama dia pon dok sebut pasal KN 
suruh khairi bawak aku keluar makan naik moto honda petak tu 
relax ja depa dua ni bahan aku 
cool ja lah , moto abah aku pon ada macam ni 
sekarang dah jadi moto pi market 
dulu , aku siap merempit lagi masa study kat poli 
sungguh . nak start kemain payah 
siap mintak tolong orang yang lalu lalang tolong startkan lagi 
hahaha 


0 komen:

small rss seocips Music MP3
reason(autumn in my heart)