Life isn't about finding yourself. Life is about creating yourself

tebusan

Sunday, September 15, 2013

makan bunchet


tadi pi dating 
nak try tempat baru , blackwood katanya 
tempatnya cantik 
aku order spaghetti carbonara 
harga baru dalam rm10.50 , masih berpatutan 
pastu tambah dengan apple juice , dapat rasa pulak pizza dia 
memang sedap , tak rasa menyesal makan kat sini 
banyak menu yang best best 
kiranya lain kali boleh mai makan lagi 

okey LULUS ! 



8 komen:

Anonymous said...

Kesian kt hang..dating rata tmpat..kawen dak jgak..nmpak sangat x laku..msti hang x lwa kn..hahahaha

Anonymous said...

Kesian ku tgk pmpuan ni..bru nk up kot

iera said...

tak baiknya si pengomen kat atas. dendam apa dgn si wahida ni

owner blog abaikan je org2 ni

kerry said...

Bdak atas mmg bengong..aku yg dok jga dia..so,aku taw nurul ni cmna...

noor khairi bin ismail klon.... said...

Kerry. ko jaga dia? memg pon sume org pon tahu la jantan tak guna. jaga sangat sampai kat lua tahu pakai apa, kat dalam pon tahu lekang lekuk kat mana.. ekekeke... rindu la kat ciuman dan pelukan ko jantan...kah3

Anonymous said...

Bdk ats ni nmpk beno jelesnye.dr dlu aku perati.tak putus asa nk jthkn org.usaha lebih sikit dik.kah3

kerry said...

Xpala..nurul ok ja ngan aku..ari2 siap kuaq mkan ngan aku lg..apa mslah hmpa..siap bleh bercuti lg...kalu aku nk buat dia jd bini aku..aku rasa x kcau duit hmpa kot...

Anonymous said...

kah3.. khairi2.. aku tggu ko kawin dgn dia.. aku tunggu sangat. kalau ko kawin nga dia kan.. sampai bila bila pon aku tak kacau hang dua dah.. kih3.. lg satu.. ko bukan dah bwk dia bercuti byk kali ke? sime darby kan.. mana lagi ya. haha.. tak pe... xde sape pon heran ko nak 'angkut' dia g mana mana.. ko memang xkacau duit aku pon.. ko kikis harta bnda perempuan je.... kah3

small rss seocips Music MP3
reason(autumn in my heart)