Life isn't about finding yourself. Life is about creating yourself

tebusan

Friday, September 6, 2013

jalan jalan sept


lain yang dirancang lain pulak yang jadi 
alor setar - titiwangsa , grik dah makan masa 4 jam 
duduk tak sampai 30 minit kat situ , pastu terus balik alor setar 
keluar dalam 10 pagi , sampai rumah 6.30 petang 
kerja gila kan 


tapi bila dah sampai tempat dituju , hujan pulak 
tak dapat aku nak bergambar 
snap gambar pemandangan dia pon jadi lahh 
subhanallah cantiknya , sejuk pulak tu kat situ , tenang sangat 
rasa macam takmau balik 


masa pi sana terjumpa roadblock 
dalam keadaan tak ready kelam kabut cari seatbelt 
dah aku punya tali tersangkut , nak tarik tak boleh 
yang kawan sebelah pon sama 
padahal sebelum tu senang ja nak tarik 
cepat cepat aku pegang dua dua seatbelt tu , sambil sembunyi sembunyi 
muka dah memang blur habis , abang polis tu pon sama blur 
abang polis tu tengok kawan sebelah , pastu tengok muka aku 
serius aku nak tergelak 
nasib baik abang polis tu tak kata apa 
taktau la dia nampak ka dak tangan aku 
yang tengah usaha gigih pegang dua dua seatbelt tu 
hahaha 

1 komen:

Anonymous said...

dah baik balik ke dengan si hairi tu?

small rss seocips Music MP3
reason(autumn in my heart)