Life isn't about finding yourself. Life is about creating yourself

tebusan

Sunday, August 25, 2013

updated !


semalam pi tengok bola kedah vs perak 
orang tu ngam ngam sampai dari terengganu 
terus shoot stadium , kesian betul takdan nak rehat 
ingatkan tadak orang , tapi bila sampai 
ya allah manusia , ramai gila 
nasib baik masuk awal 


mula mula geram + bosan sikit 
yalah . hantar bola sikit dah terlepas 
duduk depan tiang gol dah pon macam tak larat lari 
tapi bila nak habis makin rancak 
seri 1 sama 

* * * 


yang ni tangkapan dari terengganu 
tadak dalam gambar , keropok lekor dengan keropok kering 
bersama sos yang umphh ! 
si emak bagi kaftan yang sangat lembut 
tak pernah lagi ada baju camni . excited nak pakai 
si anak pula bagi anak penyu yang comel sangat 
comel macam nak gigit 

terharu 
jalan jauh pon ingat cek kat sini 
yang sorang tu asyik berkelai pon ingat jugak 

terima kasih 


3 komen:

Anonymous said...

haii sy tyqa roslan.. kita dapat barang sama lah.. tak sangka plak.. em

nuown said...

hai tyqa roslan . apa yg tak sangka lak . biasa lah . beli satu pack dpt 3 . bahagi la sorang satu . have a nice day (:

Anonymous said...

puii

small rss seocips Music MP3
reason(autumn in my heart)