Life isn't about finding yourself. Life is about creating yourself

tebusan

Wednesday, August 21, 2013

tutup kes


aku tak mau mintak banyak 
minta jasa baik semua tolong jangan kacau aku saja 
tolong la , aku betul betul dah penat 

terima kasih 


1 komen:

Anonymous said...

aku macam tak nak kacau kau dah,tapi aku benci sangat dengan jantan tak guna tu, so kau yang jadik mangsa, aku bukan iri hati atau yang sewaktu dengan nya, tapi dendam kesumat aku ni belom masanya padam, atas apa yang dia dah buat kat aku, untuk kerry, sampai mati, aku tak kan pernah maafkan hang! aku sumpah hidup hang tak kan pernah bahagia, aku sumpah

small rss seocips Music MP3
reason(autumn in my heart)