Life isn't about finding yourself. Life is about creating yourself

tebusan

Sunday, August 18, 2013

18 ogos 2013


sabar nurul 3 bulan ja lagi 
lepas tu bebas . tak payah pikir apa lagi 
fokus yang satu tu ja 
yang lain lain tinggalkan ja kat sini 

pasal semalam tu aku tak terkejut pon 
bila aku fikir fikir balik , buat apa nak banyak fikir 
dah memang tau macam tu perangainya 
tadak yang mustahil lah 
syukur sangat sangat benda tu jadi 

lega banyak lah 

pesanan untuk 'KAWAN' kita yang comment kat entry bawah ni 
real man can't be stolen 
FIKIR ! 

(;

0 komen:

small rss seocips Music MP3
reason(autumn in my heart)