Life isn't about finding yourself. Life is about creating yourself

tebusan

Tuesday, July 16, 2013

nak segak kunun


selalu tengok orang pakai produk itu ini . beli online kemain sakan ha
tapi aku tak pernah nak try 
teringin memang teringin tapi asyik bertangguh 

orang itu kata okey , orang ini kata bagus 
ahh , tak tahan !
godaan sangat hebat bulan puasa camni 
punya nak segak raya nanti  . luls 
last sekali punya geram , aku beli jugak 


ni haa . produk yang dutanya nora danish 
nora danish tu sejak azali memang dah gebuss lor 
macam mana aku boleh tertarik ni 
haish . nafsu nafsu nafsu

menyesal tak guna , dah beli pakai jugak la
malam ni baru nak try
kalau lepas ni tak segak macam nora danish jugak 
aku nak bebai . tampaq dahi 100 kali 


0 komen:

small rss seocips Music MP3
reason(autumn in my heart)