Life isn't about finding yourself. Life is about creating yourself

tebusan

Thursday, July 4, 2013

kawan pon masalah


nasib la tak bagi barang kemas 
kalau tak , jenuh jugak nak menolak 
malas aku nak tahan telinga dengar orang mengata macam macam 
better jangan makan budi 

semalam aku dengar ayat yang dia kata tu 
terus sentap 
nak kawan kena bagi itu ini 
serius aku terkejut 
rupa rupa yang tu disebaliknya 
pelan pelan aku nak jauhkan diri . tolong aku ya allah 


It's better to have nobody 
than to have someone who is doesn't want to be there 

* * * 

hot , satu perkataan paling aku benci 
ada orang kata kat aku berlagak hot 
hot kat mana ? sebab fb aku banyak ka ? 
semua orang boleh buat banyak banyak 
nak buat 10 pon buat lah kalau rasa macam tu HOT 
aku buat dulu pon sebab dah sampai limit 5k 
dulu dulu mana ada followers macam sekarang 

second sebab aku tak melayan orang ka ?
 jujur aku bagitau kat sini
aku dengan orang yang baru aku kenal memang aku tak ngam lansung 
pelan pelan lah aku nak kenal orang 
takkan aku nak main terjah macam 10 tahun kenal kot 
sapa sapa yang dah lama kenal aku 
memang tau aku macam mana 

third , entah 
aku pon taktau apa yang orang nampak dekat aku 
sampai boleh kata aku macam tu 
aku dapat detect dua tu saja lah 

sekali orang kata , sepuluh kali aku nak gelak 
buat hal sendiri lagi bagus ! 



0 komen:

small rss seocips Music MP3
reason(autumn in my heart)