Life isn't about finding yourself. Life is about creating yourself

tebusan

Wednesday, July 10, 2013

babai bb


haritu aku ada buat iklan kat mudah.my 
nak jualkan bb aku 
macam orang orang yang lain , aku letak lah semua detail detail 
aku letaklah number phone aku sekali 
yang ni bukan first time aku buat iklan kat situ 
sebelum ni ada la jugak buatkan untuk orang lain 

esoknya pulak , berderet deret orang msg tanya pasal bb tu 
aku syak mesti iklan tu baru masuk sebab aku baru buat malam sebelum tu 
dia bagi tempoh 24 jam sebelum view kat public 


tak terlayan aku ni ha nak cari serious buyer 
sorang sorang aku tapis 
seriau jugak lah , ada nak jumpa kat sana sini 
dah la aku pompuan . sorang sorang pulak tu kann 

alhamdulillah , bb tu dah dilepaskan dekat orang lain dah 
aku jualkan kat adik adik , dalam lingkungan 18-19 umurnya 
tadak lah cerewet sangat nak free macam macam 

yang aku rimas sangat sekarang ni 
dah ada yang call 2 3 pagi mengacau 
adoi . dah jadi macam ni pulak 
haihh 

babai bb ku sayang 
duduk baik baik dengan orang baru tau 
sobs 


0 komen:

small rss seocips Music MP3
reason(autumn in my heart)