Life isn't about finding yourself. Life is about creating yourself

tebusan

Tuesday, June 25, 2013

25 jun


hello 
tak sabar nak tunggu next week 
cepatlah cepatlah cepatlah 
hee . rahsia 

hidup aku ? 
entah , okey kot rasanya 
tapi tak tau hala tuju lagi , masih ting tong sana sini 
malam nisfu syaaban haritu aku pi dengan k.caq berserta anaknya sekali 
rasa bestnya dapat pi sama sama macam tu 

aku berangan angan 
bulan puasa dah nak dekat sangat kann 
one day kalaulah ada lelaki yang aku sayang ajak aku terawikh 
alangkah bahagianya aku 
pi sama sama , bila balik tunggu kat kereta dengan telekung 
taktau nak gambarkan perasaan aku masa tu , mesti best sangat kann 
tapi angan angan saja lah yang ni , mana tau kann 

insyallah 

(: 


0 komen:

small rss seocips Music MP3
reason(autumn in my heart)