Life isn't about finding yourself. Life is about creating yourself

tebusan

Sunday, April 21, 2013

makan harian


aku rasa aku ni dah cukup bertuah dah 
rezeki makan tak putus putus 

pagi pagi kalau tak larat nak bawak motor , ery mai ambik 
apa pon pagi pagi dia memang bawak pi breakfast 
lepas tu masuk kerja 
dalam pukul 11 macam tu mama dia pulak bawak kan bekal 
makan lagi . bukannya sikit , sangat sangat banyak 
breakfast tadi pon tak turun lagi , dah tambah pulak 
lepas tu , petang sikit makan cara makan petang 
balik kerja mak dengan abah aku pulak bagi makan 

pehh . boleh cepat gemuk dak macam ni 
tapi tak rasa naik badan pon 

* frust * 

0 komen:

small rss seocips Music MP3
reason(autumn in my heart)