Life isn't about finding yourself. Life is about creating yourself

tebusan

Tuesday, April 9, 2013

kerjanya berkepit saja



alhamdulillah hubungan semakin baik 
bukan 24jam baik 
ada lah jugak salah faham , biasa lah 
bumi mana tak ditimpa hujan . cewah baq hang , haha 
gambar atas ni pagi tadi , otw cari makan 
20 april ni mak teh ery buat kenduri 
mama dia sibuk nak buatkan aku baju ikut tema 
aku segan lah , aku bukan ada kaitan pon kan 
baju yang mama dia buatkan haritu pon aku tak sempat nak pakai lagi 
sebabnya aku saja tambah beads . hehe 

sejak dua menjak ni mama ery ada sebut sebut pasal kawin 
tapi kena bagi ery dapat kerja tetap dulu 
lepas tu insyallah kalau ada jodoh 
mudah mudahan cepatlah ery dapat kerja tetap 
amin 

bab rezeki pulak , alhamdulillah 
tak pernah tak cukup makan 
makan pon hebat hebat jugak . kena sabar lah kan 
pendek kata hidup aku sekarang dah cukup 
tadak pon yang kurang 

terima kasih ya allah 

:') 


0 komen:

small rss seocips Music MP3
reason(autumn in my heart)