Life isn't about finding yourself. Life is about creating yourself

tebusan

Friday, March 1, 2013

kasut & handbag


nanti nak beli handbag dengan kasut 
kasut coklat yang baru beli haritu tu tak boleh pakai 
melecet , sakit ya amat . yalah kasut murah 
kena pakai yang tu dulu lah sementara nak dapat yang selesa 
selalu pakai kasut hijau , tapi dah tadak 

handbag ada yang besar saja 
macam mana nak bawak naik motor 
kena letak dalam raga , risiko . ta pasal pasal aku makan tar 
sebabnya , peragut tendang motor 
sementara ni bawak purse pink aku tu saja la 
letak dalam box , senang 

harap gaji masuk cepat

susah harapkan orang 
sekarang ni aku kena belajar berdikari , usaha sendiri 
senang , lepas ni aku tak kena hina lagi 


:) 




0 komen:

small rss seocips Music MP3
reason(autumn in my heart)