Life isn't about finding yourself. Life is about creating yourself

tebusan

Sunday, February 10, 2013

pedu resort


petang tadi ery bawak aku ke pedu 
aku malas nak ikut , tapi dah kena marah 
aku ikutkan jugak 

saja ronda ronda ke sana 
hm . tadi dah okey 
ya macam biasa , bergelak bergurau macam biasa 
tapi dari dalam hati 
aku sendiri pon tak tau apa yang aku rasa 
banyak gambar kami tangkap tadi
aku ta rasa nak upload . hm . maaf 
yalah , bila dah terluka . hati tak kann sembuh sepenuhnya 
parut masih ada 
sejak haritu aku ta segembira dulu 
rasa sayang mungkin dah berkurangan 
hm . maafkan aku 
mungkin hati aku perlukan masa 

sebelum ni dia kata macam macam aku ta kisah 
dia kata sepatah , aku balas ikut sedap aku 
tapi malam tu aku diam , aku menangis 
jumpa mama dia pon mata aku bengkak 
kali ni memang aku kisah , aku ambik hati , aku dah tak tahan 

sekarang aku serahkan pada takdir 
kalau dia jodoh aku , dekatkan lahh 
kalau bukan , aku mintak kami dijauhkan dari sekarang 
aku terima apa ditentukan untuk aku 
amin 


0 komen:

small rss seocips Music MP3
reason(autumn in my heart)