Life isn't about finding yourself. Life is about creating yourself

tebusan

Friday, February 22, 2013

pantai leman bersama mak leman


jumaat , 22 feb 2013 

paginya aku dari mergong , sebab semalam tidoq rumah tok 
balik rumah aku dalam pukul 10 pagi centu 
semalam dah puas keluar dengan ery 
harini kalau tidak memang plan keluar dengan dia lagi 
tapi dia tak dapat cuti harini 
so , cancel lah 

dah tak jadi dengan ery keluar pulak dengan syaheed  
pon best jugak . lama  tak sembang sembang dengan dia 
mula mula lepak city plaza 
makan makan , usha barang yang segak segak 
lepas tu pi kota marina , pantai leman kot nama dia 
lepas kota marina , shoot pasar malam taman nuri 
cari makan 

habis lah sudah satu hari cuti aku 


dalam otw balik dari kota marina . mama ery call 
dia sekarang ada kat KL . ceria ja suara dia 
dia menang no 1 dalam contest tarian bollywood yang depa join 
berbaloi jugak depa berlatih tiap tiap malam 
berbaloi jugak aku search lagu hindustan sana sini sebab nak tolong depa 
dan berbaloi jugak aku dok jahit manik kat baju bollywood tu 
yalah , berbinau jugak mata aku dok tenung sequin bling bling 
ta bling bling , ta bollywood lah 
hehe 


0 komen:

small rss seocips Music MP3
reason(autumn in my heart)