Life isn't about finding yourself. Life is about creating yourself

tebusan

Friday, February 8, 2013

mintak tolong tapi . . .


aku dah cakap ambik simpan awal awal nanti lupa 
tapi tengok lah , kata dah simpan konon 
dia tipu aku 
macam ni nak suruh aku pecaya 
memang tak lah 

sekarang aku dah malas nak mintak lagi 
aku simpan pon bukannya ada faedah apa untuk aku 
aku nak tolong ja , tu pon payah nak ikut 
ikut suka lah , bukan aku yang punya 
aku buat untuk kebaikan 
tapi diri sendiri tamau ikut 
aku nak kata apa lagi 
lepas ni jangan suruh aku simpan apa apa 

haih 
susah nak cari orang yang ada tanggungjawab dalam diri 
yang jenis fikir masa depan 

0 komen:

small rss seocips Music MP3
reason(autumn in my heart)