Life isn't about finding yourself. Life is about creating yourself

tebusan

Saturday, February 9, 2013

ada lagikah lelaki baik


hanya kerana tak tukar profile picture mengikut kehendak dia 
bukannya lesen untuk dia memaki hamun aku 
oh please ! 

aku dah bosan nak dengar 
aku membesar tanpa perkataan kotor tu 
kalau dia nak mengajar aku dengan ayat ayat kotor tu 
memang silap banyak 
sekali dua dulu aku boleh terima 
mungkin tersalah kata , yalah manusia selalu buat silap 
tapi bila sebab kecik macam ni nak memaki aku 
tersalah cakap lagi kah 

tak cukup dengan tu 
post macam macam kat fb 
bagi aku ayat dia semua tu memalukan diri dia sendiri 
malu la sikit , semua orang boleh baca 

entah 
aku berfikir semalaman 
lelaki yang baik akan menutup semua aib perempuannya 
bila tengok cara dia , aku betul betul kecewa 
dia siap fitnah aku yang bukan bukan 
aku curang katanya 
kawan kawan dia seronok membahan , dia pon jadi nasi tambah 

macam tu kah bakal suami aku ?
apa yang jadi ni buat aku berfikir dua kali 


0 komen:

small rss seocips Music MP3
reason(autumn in my heart)