Life isn't about finding yourself. Life is about creating yourself

tebusan

Saturday, February 16, 2013

15 feb 2013


kelmarin shopping sampai sakit sakit kepala 
kaki pon sakit 
mengada sangat pakai high heels 
last sekali beli kasut flat ja sebab nak pi banyak tempat lagi . padan muka 
ery paksa beli jugak kemeja 
dari haritu lagi dia memang kalut nak carikan aku kemeja 
ikutkan saja lah , dah aku memang tak pernah ada kemeja 
tapi yang best dapat beli set brush . yeay 
ada satu benda lagi dok idam idamkan 
dari tahun lepas woo , tak caya tanya syaheed 
kalau shopping mesti usha benda tu saja 
satu tu ja lagi . coming soon !

peneman setia 
lepak dulu kat garden sementara tunggu kaunter tiket bola bukak 
malangnya kedah kalah dengan perlis 2-1 
sobs ! 

kemeja ni lah . haha 
kelmarin beli , harini pakai 

satu lagi cerita 
bilik aku dah warna lain 
pehh ! seminggu jugak aku tunggu nak dapat warna ni 
si tukang cat suka tangguh tangguh kerja 
sapa lagi . adik aku tu laa , E 
tapi dia jugak banyak tolong aku 
terima kasih 

selekeh la , tak sempat nak kemas 
bagi setel dulu cat semua , ni ada sebelah lagi tak siap 
pastu next gaji nak beli barang , nak deco balik bilik aku 
bila dah selesa , makin lambat la aku bangun 
har har har 


2 komen:

Dunia Wilma said...

Cantik cat bilik tu bah ^_^

nuown said...

thank you . heeeeeeeeeee :)

small rss seocips Music MP3
reason(autumn in my heart)