Life isn't about finding yourself. Life is about creating yourself

tebusan

Monday, January 7, 2013

noor khairi ismail


terbukak satu folder gambar 
banyaknya gambar kita 
dari awal kita kenal , sampai sekarang 
semuanya ada 
masa kita gaduh teruk dulu , tak terfikir pon nak buang 
pernah jugak ada niat nak lupakan terus semua ni 
tapi tak boleh 

dulu awak jauh 
awak balik sini dari KL sehari semata mata jumpa saya 
bukan sekali awak buat kerja gila camni 
banyak kali . sampai AS subuh , malam tu gerak balik ke sana 
tak fikir pon penat , awak nak saya happy ja 
saya ingat semua tu 
terima kasih 

sekarang awak dah dekat , tiap tiap hari kita berjumpa 
tak cukup , tiap tiap malam selalu skype 
awak jaga makan minum saya 
kita pernah susah , nak makan pon bahagi sama rata duit yang kita ada 
tapi alhamdulillah , kita dapat jugak makan 

awak , 
saya tak reti nak sweet sweet macam perempuan lain 
saya tak kisah apa orang nak kata 
sebab dari dulu sampai sekarang 
saya yang melaluinya , saya yang rasa semuanya 

i love you noor khairi ismail 



 semua gambar ni dalam tahun 2011 dan 2012 
rindunya 
dua tahun yang cukup bermakna 
selama aku bercinta 
yang ni betul betul banyak dugaan , banyak jugak aku berendam air mata 
yang ni jugak suka buat aku tersenyum tak jadi nak marah marah 

aku yakin 
kalau kita betul betul ikhlas dan ada jodoh 

insyallah 



0 komen:

small rss seocips Music MP3
reason(autumn in my heart)