Life isn't about finding yourself. Life is about creating yourself

tebusan

Sunday, January 27, 2013

jalan jalan - januari


25 januari 2013 
lokasi : lata bayu , baling 


masa untuk balik . tata ! 


best mandi kat sana . kalau ramai ramai lagi best 
dah ajak member member 
tapi semua orang sibuk , kami dua ja yang free 
haha , bab berjalan budak dua ni memang tak pernah terlepas 
ni pon tengah bajet ja 
bajet bajet pon buleh terlepas ke baling 
kalau banyak duit la kann , tatau la terlepas kat mana 
hahaha 

walaupun masa nak balik ada sedikit masalah 
tapi alhamdulillah , selamat sampai rumah 
malam tu sempat lagi pi tengok bola 
KEDAH vs. NS BETARIA 
kedah menang 3-0 
memang kali ni tengok bola memang puas 


satu hari yang sangat best ! 

pon pon pon 
nak selit satu cerita sat 
hari apa entah , hanis balik sini 
punya tadak kerja saja main makeup makeup 
konon konon aku nak tunjuk bakat terpendam lah kann
tonyoh sana sini 
tak sangka pulak bakat terpendam aku tu 
buleh buat dia segak camni 
HAHA 


kbye 

0 komen:

small rss seocips Music MP3
reason(autumn in my heart)