Life isn't about finding yourself. Life is about creating yourself

tebusan

Tuesday, January 1, 2013

2013


2012 dah tinggalkan seribu kisah suka duka untuk aku 
walaupun permulaannya agak kurang 
tetapi nak dekat penghujungnya sangat membahagiakan aku 
aku rasa 2012 lagi baik perjalanannya berbanding 2011 
aku harap 2013 ni lebih baik dari 2012 
amin 

semalam ramai sangat yang wish birthday aku 
terima kasih banyak banyak 
tepat pukul 12 sayang nyanyikan lagu birthday pakai GITAR putus tali 
haha . lawak ! gigih sayang nyanyi dalam skype 
thank you sayang 


amin amin amin 


sayang cakap dia belikan dvd player untuk birthday aku 
aku heran jugak la kan 
dvd player tu siap ada radio lagi kan 
yalah , bila ada orang nak bagi hadiah 
ta kann nak cakap banyak kot , terima ja lah 
sayang siap minta maaf bagai sebab ta dapat beli apa yang aku nak 
sayang bagi kotak hadiah 
aku pon ta syak apa lah kan , model baru kot 
ringan semacam ja 
masa tu aku kat rumah tok , tok pon sama tunggu aku bukak hadiah 
bila bukak 
JENG JENG JENG !


aku kena tipu dengan bahagianya 
hahahaha 
dah kata nak bagi dvd player 
memang pening jugak la 
tv depan dah ada dvd player , aku dah siap plan nak letak kat tv belakang ja 
HAHAHAHA 

sayang senget ! 

mama sayang cakap nanti nak buat birthday party 
birtday aku dengan sayang sekali khamis ni , 3 jan 2013 
yalah , birthday aku 31 dis , birthday sayang 5 jan 
kan dekat dekat 
kalau jadi lah kan , dalam perancangan mama dia ja 
insyallah 


0 komen:

small rss seocips Music MP3
reason(autumn in my heart)