Life isn't about finding yourself. Life is about creating yourself

tebusan

Saturday, December 22, 2012

funfair !


cakk ! 
malasnya nak update 
bukan sengaja . ampun mak pak 
aku sibuk sikit . dah lama tak online pakai laptop 
ni pon baru berkesempatan nak habaq hang 
malam malam dah tidur awal 
tambah tambah dengan majlis tunang nanti . banyak benda nak buat 
cece , ayat belagak konon busy , haha 


comel dak 
haritu pi funfair kat stadium dengan sayang 
dia gigih beli token banyak banyak main bola turun curam 
* bola turun curam ? apa ntah nama dia . hahaha * 
kumpul banyak mata , dapat si comel sekor ni 
masa naik roller coaster mini memang menjerit sakan la 
sayang berlagak cool , bila dah turun , dia melelong lebih . haha 
nasib baik top gun rosak 
kalau dak , memang aku heret sayang naik jugak 

sejak dua menjak ni kann 
beliau berusaha bersungguh sungguh ikut apa yang aku nak 
aku yang mengada lebih ni saja nak tengok dia macam mana 
kikiki 

lebiu 

:D

0 komen:

small rss seocips Music MP3
reason(autumn in my heart)