Life isn't about finding yourself. Life is about creating yourself

tebusan

Friday, November 16, 2012

letihnyaaa


hello everybody 

minggu ni super duper busy 
tiap tiap hari balik malam ja  
deepavali haritu pon ta cuti 
pagi pagi pi rumah ery , siapkan hantaran 
kelmarin maal hijrah pon ta cuti 
pagi pagi pi rumah dia kemas kemas barang 
nak pasang set bilik dengan meja makan kat rumah pengantin 
dia , mama dia , abah dia , kawan dia dengan aku 
pehh . satu hari dok buat kerja 
malam tu ery bawak pi makan 
lepas balik tu terus pengsan . letih teramat amat 
nak gelak pon ta larat dah 

pagi ni pulak jumaat pon separuh hari ta cuti 
ery , aku dengan mama dia pi make up pengantin 
padan muka dia kena ikut sekali 
HAHA 
dia sakit hati kena bangun awal kot 
balas dendam kat aku , dia main brake kereta 
sambil dia brake , dia dok usha aku pakai cermin pandang belakang 
tersengguk sengguk aku kat belakang 
dah la aku pon mengantuk , letih semalam ta hilang lagi 
mentang mentang mama dia ada kat sebelah 
dia guna cara halus camtu nak kena kann aku 
haha . ciss sungguh 

balik tadi aku lena 3 jam 
haa , ambik hang ! puas . haha 
lepas ni ada lagi satu majlis kawen 
hat ni lagi teruk kot 
kat dewan ukir mall pulak 

lepas ni aku nak holiday puas puas 
nak lenaaaaaaaaaaa ! har har 



2 komen:

Kerry said...

Ahhhh...kira nk lena jaaaa....abeh HR ni...

nuown said...

HR turun kerusi , duduk kerusi driver . kah kah

small rss seocips Music MP3
reason(autumn in my heart)