Life isn't about finding yourself. Life is about creating yourself

tebusan

Friday, November 30, 2012

jumaat yang kelam kabut


hello jumaat 

pagi tadi awal betul aku bangun 
semagat nak jogging 
bila dah sampai , aku call mama ery nak tanya dia ada kat mana 
lepas call , aku letak phone dalam box 
tak sedar ada kunci motor dalam box tu 
pap ! dah terkunci 
dah macam mana aku nak balik satgi 
wargh ! 

mama ery call ery kat rumah mintak tolong nak pinjam motor 
nasib baik la dia bangun dengan sekali call 
dah 2 round aku jogging 
ery pon sampai 
melelong lelong aku bawak scooter dia balik rumah 
ambik kunci pendua 
kalau dia bawak helmet lebih boleh la dia hantarkan 
helmet aku , dengan lesen semua dah terkunci 
aku terbiasa bawak motor ada gear 
bila kena scooter , jadi gelabah sikit la kan 
haha 

mama ery ajak aku lepak kat rumah depa 
tapi aku ada kerja 
ada rezeki masuk harini 
walaupun ta banyak tapi alhamdulillah 

;)

0 komen:

small rss seocips Music MP3
reason(autumn in my heart)