Life isn't about finding yourself. Life is about creating yourself

tebusan

Sunday, October 14, 2012

our lil cute baby


4 oktober 2012 
yeay ! akhirnya dapat jugak SG (sugar glider) 
ery temankan aku beli 
comelnya ! 
aku mintak ery bagi nama 
SG tu jantan . so , ery letak nama dia TOM 
tapi kebanyakkan semua dalam sangkar warna pink . haha . diam ! 

enam hari pertama aku yang jaga 
khamis ery cuti , ery ambil bela pulak 
haha . dah macam jaga anak 
jumaat pagi ery hantar kann balik 
tapi malam jugak tu ery mai ambik balik , ta tahan rindu katanya 

sampai sekarang tom ada dengan daddy 
tom ta rindu kat mommy ka . wuwuwu 
siap mesra lebih lebih dengan daddy dia  . jeles hoi ! 

hari pertama tom denagan mommy 
masih malu malu lagi 

kain ta beli lagi , lapik tisu dulu 
haha . buat semak sangkar tom

bila dah beli kain untuk tom , mommy buatkan beg 
lepas ni boleh kita keluar jalan jalan dengan daddy . yeay ! 

tom dah masuk tidur 
mommy panggil pon kepala ja yang keluar 
mengantuk sangat dah masa ni 

makan pon tamau pegang sendiri 
manja betul 

dah makan kenyang kenyang 
main buai , relax relax 

pic yang ni daddy mms kann dekat mommy 
amboi tom , dengan mommy ta macam ni pon 

tengok tu , daddy saja nak bagi mommy jeles 
waaa ! serius jeles 
tom dah lupa mommy ! 

rindu daddy tom , rindu tom jugak 

:')



small rss seocips Music MP3
reason(autumn in my heart)