Life isn't about finding yourself. Life is about creating yourself

tebusan

Friday, October 12, 2012

heyy si polan !


aku dah malas nak layan orang yang terencat macam hang 
aku pernah letak kaki kat muka hang ka sampai sakit hati sangat dekat aku 
sebelum ni banyak dah jenis mulut busuk macam hang dok semak blog aku 
ntah ntah yang sebelum ni pon hang jugak , hahaha 
tapi aku diamkan saja 

pantang aku bukak cerita sikit 
ada saja yang berdengki dengan aku , nak kata macam macam 
padahal aku ta pernah pon tulis yang buruk buruk nak mengata hang 
sebab aku lansung ta kenal hang 
lainlah kalau aku ada sebut si babi ni si babi tu 
tapi tada pon . hang pon jenis tinggal comment ta letak nama 
so , celah mana aku nak kenal 

kemon beb ! aku lansung ta heran apa hang nak kata 
nak mengata aku , tapi penakut 
lain kali letak nama lengkap , senang aku nak kenal 
mana tau aku boleh ingat balik apa salah aku dekat hang 
kan ta payah aku susah susah nak buat entry khas untuk hang 
aku rasa hang ni lifeless , sebab tu suka menempek dalam hidup orang 
ataupon parasit atau senang cerita macam kutu 
menumpang tapi jenis yang menyusahkan 
yeah , lebih kurang 

aku nak tanya boleh ?
hang dengki sebab khairi dengan aku ehh ?   
hahaha . kesian . kalau hang nak , ambik lahh 
lain kali mintak elok elok , bukan dengan menghentam aku 
aku boleh bagi laa 

apa ? 
aku memang baik hati pon 
terima kasih 

: )



17 komen:

Dunia Wilma said...

Sabar Sis...
Dia jealous dengan Nuown tu ^_^

nuown said...

huhu . lepas geram . sabaq lama dah :')

Nurul Azmi said...

Kalau dasar jenis nak atau lebih secara kasaq "lapaq" hak org tu mmg dajey la kan. Bodo la tk dak org lain ka apa? Tk reti malu? Ka tk dak hidung? Mai dari hulu mana tak tau. Hahahaha.

nuown said...

kalau dia nak , ambik ja . tapi tayah la dok cerita macam2 . ta kesah la org tu laki ka pompuan . mmg jenis tadak adab masuk tempat org

nurul said...

sapa yang buta sangat nak kat bf hang? hang ni kesian tau dak? bf hang tu kan da banyak buat dajal kat anak dara org. sapa nak? kalau dengan hang sesuai sangat la tu. kalau kak chaq tau apa yang hang ngan anak dia buat, hang rasa ada masa lagi ka hang duk puja puja bf hang yang perangai jahanam tu? jangan la perasan jantan hang tu artis. :)

nuown said...

laa . hang sakit hati dengan dia . pastu nak lepas kat aku pulak . apa cita beb ? kalau sakit hati dengan dia . jgn la dok mengata aku lebih lebih . aku ta buat apa pon kat hang kann . awat , dia tolak cinta hang kaa . takpa , nanti aku tolong pujuk kann okey !

nurul said...

aku yang tolak cinta dia ada lah. aku tak kemaruk jantan macam hang. xdak keja la aku nak lepas kat hang. tapi hang duk cita macam jantan hang tu hebat sangat. aku kesian kat hang. hang nak sangat dia pasai pa? kesian tau dak? ke tak leh lupa malam pertama kat kuarters sime darby?

nuown said...

alololo . ambik berat pasal aku rupanya . so sweet

nurul said...

bese la. aku kan sayang sangat kat hang :)

nuown said...

aku rasa aku tau sapa hang . alamak , dah kantoi pulak :)

Moza said...
This comment has been removed by the author.
nurul said...

dah tau tak pa. dah terjawab juga teka teki yang aku kasik. pandai bakal menantu kak chaq :)

nuown said...

hahaha . so , jangan la nak dengki dengki lagi . mohon cari life sendiri . okeyy :)

nurul said...

dengki? aku kesian ada la kat hang. seronok tau dak dapat borak nga hang kat sini. mohon jangan lupa kisah tragis cinta kuarters sime darby sampai skg. harap xdak la kak chaq tau pasal kisah cinta hang. parah kalau dak. :D

nuown said...

yayayaya . apa apa ja laa . suruh bf/gf hang buat something yang sweet2 . so , tadak la hang jadi camni . kurang kasih syg ;)

nurul said...

kalau hang cukup kasih syg xdak laa duk jenuh cita satu persatu dalam blog. bila kene tinggal, maki hamun sana sini. bila dah ok, hang duk canang satu dunia. hang ni yang kesian, tapi xsedaq. xpa la. hang kat 'hot stuff'. aku pon tumpang simpati. ramai jugak hak duk simpati kat hang kat luaq nuh. sabaq ja la :)

nuown said...

hok alorh . bilanya aku maki hamun . mai tunjuk bukti . rasanya aku ta pernah pon buruk2 kann orang . lagi satu kan , apa masalah hang sebenarnya ? ni blog aku ka blog hang ? aku ta pernah jemput hang baca apa aku tulis dlm ni . tiba2 hang mai nak berak cirit kat sini . ouh please . open up ur mind . sbb tu aku kata hang kurang kasih syg , tiba2 cari pasal dengan aku . sini bukan tempat hang cari perhatian . sila pi tempat lain :)

small rss seocips Music MP3
reason(autumn in my heart)