Life isn't about finding yourself. Life is about creating yourself

tebusan

Friday, October 19, 2012

goodbye !


ya allah dugaan apa lagi ni 
aku lansung ta kacau hidup orang 
kenapa ramai pulak yang masuk campur hidup aku 
haritu dalam blog 
kali ni kat facebook pulak 


ery yang buat hal 
pi lah sound dia , yang nak kaitkan aku sekali apa kena 
lain lahh aku yang cari pasal 
ni dak , share pic aku sekali tu pasaipa 
pastu maki maki sekali dengan aku . wah wah wah 
lapaq kaki dah la tu 

aku dah bosan betul dengan drama semua ni 
aku dah blah dari semua ni 
sekarang ada orang lain yang reti hargai aku 
yang tada kaitan lansung dengan depa 
buat apa nak menangis nangis untuk orang macam tu 
membazir ! 

aku buat baik dengan orang pon 
orang tikam aku dari belakang 
dah yang tu hang nak sangat , teruskan 
aku tepuk tangan bagi kat hang 
puas hati 


zaidi ni lagi bagus , kerja pon okey , perangai pon okey 
dia tunggu aku lama dah 
aku ja yang tamau kat dia sebab aku buta ta pandang orang camni 
dah banyak kali aku tolak dia , dia mai kedah pon aku ta jumpa 
tapi kali ni aku cuba hargai dia 
aku harap lepas ni 
jangan ada sapa sapa kacau aku dah 

the end !


6 komen:

Dunia Wilma said...

Baguslah macam tu Nuown ^_^
Hargailah orang yang menyayangi kita dari orang yang kita sayangi tetapi tidak menghargai kita...

nuown said...

insyallah wilma . harap nuown tak buat silap lagi lepas ni :)

Anonymous said...

dah pulak? uda uda la dengan lelaki mcm tue. u bukan nya xlawa, hargai org yang hargai kita. biar diri kita ni berprinsip. jgn biarkab org pijak kita suka hati. ok nuown? bdw, semoga u & zaidi bahagia. lupakan yang lepas and be strongg :))

nuown said...

terima kasih :)

Anonymous said...

finally you've found your right path!

nuown said...

:)

small rss seocips Music MP3
reason(autumn in my heart)