Life isn't about finding yourself. Life is about creating yourself

tebusan

Monday, September 10, 2012

you make me smile


dia gosok kepala aku . sambil cakap macam ni 
' macam mana la sayang nak lepaskan b dekat orang lain ' 

hm , serius aku tersentuh sangat 
memang aku selalu mintak dia lepaskan aku untuk orang lain 
kadang kadang bila dah banyak suara belakang yang berbunyi negatif 
rasa percaya aku yang baru nak bangun pon boleh goyang 
aku tatau nak percaya kan sapa 

hm . tapi aku nampak kesungguhan dia 
kalau nak cakap pasal kisah dulu 
semua orang ada kisah masing masing 
peduli apa dengan kisah dulu . kita hidup ke depan 
bukannya ke belakang 

* * * 

baru baru ni aku ke KL . bas sampai 4.30 pagi 
aku berjalan dari pudu ke BB dengan dia 
lepas tu patah balik ke pudu 
agak dalam pukul 7 ambik train ke bangi 
walaupun penat , dalam hati tersenyum ja 
hebat betul kaki aku 

memang aku bahagia sangat seharian tu 
asyik bergelak ketawa 
lansung tada rasa sedih . semua masalah aku letak tepi 
masa dalam bas , aku terlupa bawak sweater . dia pon ta bawak 
cuma yang ada towel dia saja 
dalam bas tu memang betul betul sejuk 
aku tersedar masa dia selimutkan aku 
saja aku ta bangun . aku tamau rosakkan saat tu 

terima kasih sayang 

masa ni nak balik dah , ada dekat puduraya 
ada nampak macam macik jual kuih dak . haha 

katanya dah nampak kurus 
tapi sayangnya gambar ni gelap 
ler ler ler 

suka sangat syoq sendiri 
ta menjemput pon cek yang kat sebelah ni . urghh 

macam pelik ja gambar ni 
haish 

sayang , 
katalah lepas ni kita ta bersama lagi 
biar la semua ni tersimpan dalam blog ni 
buat pengubat rindu

:')


4 komen:

Anonymous said...

seromantik mana pun boyfriend awak tu
awak pun tau dia buat macam tu kat banyak perempuan lain.
you know it very well girl
memang hidup ke depan bukan ke belakang
bila kita menyesal, baru kita toleh belakang silap yang kita buat.

poor you

nuown said...

tak kisah lah dia nak buat apa pon dekat perempuan lain .
hak dia , life dia .
dia yg tanggung , not me .
janji saya bukan mcm tu .
ya , saya tau dia macam mana dulu .
sekarang pon , maybe .
saya berani ambik risiko bersama dgn dia , saya kena berani berdepan dgn apa akan jd nanti .
mungkin sekarang dia masih mcm dulu .
tapi mana tau esok lusa dia terhantuk , lepas tu dia sedar silap dia .
tak mustahil kann .
saya hanya mampu sabar saja lah .
sebab saya tau niat saya mmg ikhlas .

terima kasih dato/datin/tuan/puan/cik atau apa saja kerana prihatin

Pykaa Pdott said...

sweet sgt2 . nuown pdulukan orang yang cakap2 tuh , dorang jelez . manusia boleh brubahkan ? jgn nilai org dgn masa silam . hope korang bahagia :)

nuown said...

thanks pyka ,
harap macam tu lah .
amin :)

small rss seocips Music MP3
reason(autumn in my heart)