Life isn't about finding yourself. Life is about creating yourself

tebusan

Sunday, September 16, 2012

hari malaysia hari indah . kahkah


hello readers yang gojes dan umphh 
selamat hari malaysia ! 

harini celik celik mata my dear terus mai ambik 
pi temankan dia kat kedai kereta 
pasang music player baru lah katakan . touch screen gitu 
semalam tukar tayar dengan rims baru 
hebat boyfriend aku sorang nih 
aku yang tatau apa pasal kereta , terus jadi tau 
hahaha

mohon tengok rims yang berkilat dan segak tu 
cecece ! 

kereta tu bini tua . aku ni bini muda 
untung laa bini tua dapat macam macam 
aku pon ta ketinggalan , dapat jugak sepasang kasut baru 
haha . memang adil dan pandai ambik hati sayangku ini 

memang sebelum ni aku berkira kira nak beli kasut macam ni 
tapi dok tangguh tangguh dari sebelum pi KL haritu lagi 
bila dia tanya aku nak beg atau kasut 
aku ikutkan dia ja . nasiblah dia pilih kasut , wee ! 
terima kasih sayang 

dia dah ada broadband 
so , tiap tiap malam berskype 
tadi dia beli headphone baru , dapatlah bercakap tanpa henti lepas ni 
teringat kenangan dulu dulu masa mabuk bercinta 
skype skype skype ! 
haish rindu 

otw hantar aku balik . i love you sayang !


: )


0 komen:

small rss seocips Music MP3
reason(autumn in my heart)