Life isn't about finding yourself. Life is about creating yourself

tebusan

Wednesday, September 12, 2012

gua sangat terkejut


rabu . 12 september 2012 . 9.02pm 

rutin biasa kat office , pagi pagi kemas apa yang patut 
sambil tu teringat nak message si busuk tu 
diam ja dari tadi . baru kejut dia tadi . tidoq balik ka apa 
tet tet tet . message masuk 
' surprise ! sayang ada kat bawah ' 
sambil turun tangga sambil terfikir 
eh tadi cakap nak mandi 
tiba tiba dah ada kat depan office 

aku masuk dalam kereta dia yang dah sedia ada kat bawah 
terus dipegangnya dahi aku 
pagi kelmarin dia pegang , memang dahi aku panas 
harini dah baik dah 
yalah . dah dua hari ta masuk office . memang lega lah . huhu 

tiba tiba dia bagi bunga kat aku 
wahh . apakah apakah apakah . rasa nak nanges 
bukan ta pernah dia bagi 
tapi yang ni rasa sebak sikit . tatau kenapa 
rasa segan pon ada . muka tebal lima inci kot . tacing ! 


terima kasih sayang 

* * * 

tengahari tadi lunch berdua dengan syaheed 
tengok dia beli donut , teringin la pulak 
yes , memang sedap 


mohon big apple lantik aku sebagai duta produk beliau 
kerana aku rasa aku layak untuk itu 
kah kah kah 

:)

2 komen:

Pykaa Pdott said...

sgt sesuai jadi duta big apple . hehe :p

nuown said...

risau big apple bankrup pulak lepas ni . hahaha . jenuh cek nak jawab :P

small rss seocips Music MP3
reason(autumn in my heart)