Life isn't about finding yourself. Life is about creating yourself

tebusan

Friday, August 24, 2012

raya 2012


hello hello 
harini dah raya keenam 
fuh fuh . baru sempat nak jengok dunia nuown ni 
alahai . minta ampun minta maaf 
ta sempat nak beraya kat sini 


mohon semua cuci mata 
harap maklum la kenapa gambar aku yang terlebih kat sini 
dengan menggunakan kuasa veto yang aku ada dalam belog ini 
kah kah kah 


begitu lah jua gambar gambar raya ku di pagi raya pertama 
yang bawah ni raya ke lima 
encik chenta bawak aku berjalan kesana kemari dengan gigihnya 
dan terima kasih untuk canon eos 600d kerana membuat kami menawan 
kah kah kah 

lokasi : pantai murni , yan 
teringat pulak tempat  first date dulu dengan encik chenta 
disini lah . aum aum aum 


oleh sebab tiada orang ketiga 
aku tangkap gambar encik chenta , encik chenta tangkap gambar aku 
tripod ada orang pinjam . huhu . kesian kann 
lain betul dengan tahun lepas 
tahun lepas lagi lahh sakan 
tu pon sebab ada belas ihsan hanis . mintak tolong dia lah 
nak tengok eh , mohon klik kat sini dan kat sini 


selit yang ni jugak 
rembat ja sapa sapa yang lalu kat situ 
mintak tolong ambik kann pic ni . hehe 

aku tatau lah tahun depan bule shoot macam ni lagi atau tak 
kalau jodoh panjang . insyallah 
hampa semua doa doa kann lah okey 

maybe entry sebelum ni semua ayat aku pasrah pasrah ja 
bukan apa . sebab aku rasa dia dah tak pilih aku 
dia pilih orang lain . aku sedih 
macam tu ja la cara aku nak pujuk hati aku 

tapi , tuhan dah tetapkan macam ni 
alhamdulillah 


0 komen:

small rss seocips Music MP3
reason(autumn in my heart)