Life isn't about finding yourself. Life is about creating yourself

tebusan

Wednesday, August 8, 2012

peluang aku hidup


aku dalam kapal terbang 
family aku semuanya ada . ramai sangat orang 
tapi kapal terbang tu tiada pilot 
hanya tunggu masa nak terhempas 
keadaan sangat kelam kabut . orang menangis , meraung 

ya allah , aku betul betul dapat rasa saat saat terakhir aku 
benda pertama sekali aku buat , aku cari mak aku 
merayu ampunkan dosa dosa aku 
aku sujud kat kaki mak aku , aku peluk kaki mak 
aku menangis sungguh sungguh . yang aku harapkan mak aku ampunkan aku 
aku tamau mati dalam keadaan anak derhaka 

sungguh ! agaknya macam ni rasanya bila dalam keadaan saat terakhir 
bertapa takutnya aku masa tu 
serius aku takut sangat sangat , tinggal berapa minit ja lagi aku akan mati 
dah terlambat nak cover balik sembahyang 
dah terlambat nak ingat apa dosa yang dah aku buat 
hanya berserah 

sumpah ! aku lansung ta bersedia 
dalam kepala aku masa tu hanya fikirkan amalan aku yang ta seberapa 
macam mana aku nak menghadap tuhan 

mungkin mimpi ni hanya peringatan untuk aku yang leka dengan dunia 
tuhan masih bagi aku peluang 
tuhan masih sayangkan aku 

terima kasih ya allah 



0 komen:

small rss seocips Music MP3
reason(autumn in my heart)