Life isn't about finding yourself. Life is about creating yourself

tebusan

Friday, August 3, 2012

malas nak raya


hm 
malas lah nak raya tahun ni 
ta sama pon macam tahun lepas 


sebelum puasa order kain untuk baju raya 
tapi kain ta sampai sampai pon 
bila complain , dia pos kann lagi 
tapi dapat kain yang bukan macam aku nak 
aku ta jadi beli 
baju raya pon tada . mak belikan kain . hantar kat tailor 
boleh pulak dia pi salah potong . lansung ta dapat nak pakai 
haih 

nak shopping . tapi semua sibuk 
boyfriend  
hm . dah bagi berapa banyak hint kat dia 
tapi dia buat tatau ja 
macam tada harapan ja nak dengar dia ajak shopping sama sama tahun ni 
lain sangat dengan tahun lepas 
dia yang excited nak shopping sama sama 
entah . terasa jugak la . simpan ja lah dalam hati 

kadang kadang rasa macam ta berguna pulak 
dia ada aku hanya untuk sekadar bagi ada 
maybe 

rindu kat dia yang dulu 
hm 

:'(



0 komen:

small rss seocips Music MP3
reason(autumn in my heart)