Life isn't about finding yourself. Life is about creating yourself

tebusan

Friday, August 3, 2012

konon kreatif


lupakan ja lahh pasal entry sebelum ni 
haha . biasa lah 
mainan hati 
aku kena ingat , ada orang lain yang lagi susah dari aku 
yang dah bertahun tahun ta bertukar baju 
aku baru tahun ni semua jadi serba ta kena , dah mengeluh sakan 
mohon bersyukur dengan apa yang ada wahai nurul wahida 
amin 

tahun ni advance sikit 
dah pandai jahit beads , wah wah 
mula mula dulu aku try kat baju sendiri , menjadi ! 
lepas tu mak pulak berkenan . try pulak kat baju mak , menjadi ! 
lepas tu rezeki aku baru nak mula 
ada orang mintak aku jahitkan beads kat baju raya dia 


yang akan datang pon ada lagi 

alhamdulillah 
ada jugak rezeki untuk aku 
macam aku kata tadi 
maybe persiapan raya aku tahun ni huru hara 
tapi tuhan lebihkan aku bahagian lain 
syukur 


0 komen:

small rss seocips Music MP3
reason(autumn in my heart)