Life isn't about finding yourself. Life is about creating yourself

tebusan

Saturday, August 4, 2012

35kg ke 45kg . erk !


dah setengah bulan kita berpuasa 
dan semakin kuruslah aku 
ahaha 

tadi kena marah dengan mak . tapi bukan marah betul pon 
mak buat rendang ayam tadi 
tapi aku pi makan ketam saja 
mak kata 

' hang tu macam mana nak gemuk ! 
haritu mak masak rendang daging hang ta makan 
ni mak masak rendang ayam pon hang ta makan . aum aum ! ' 

haha . yang aum aum tu tipu ja 
bukan tamau makan 
tapi ketam tu nampak menyelerakan ja 
ayam dah tiap tiap hari makan kot . jemu 
mak ni , raya pon dak lagi 
dah masak rendang . baru setengah bulan puasa 
mak dah dua kali masak rendang 
sapa lagi semangat nak raya ni . hahaha

dari dulu aku nak naik kann berat aku ni 
dan untuk usaha lebih berkesan 
aku beli makanan tambahan 

i food from avail 


weee 
dulu dengan herba life 
tapi oleh sebab dulu ta berapa nak mampu sangat 
cuba yang ni lah pulak 
harga pon boleh tahan jugak . tapi kena berkorban sikit 
harap harap ada perubahan 
ta salah kot mencuba . sekurang kurangnya ada usaha 

amin 




8 komen:

HoNeY IxoRa said...

hah ! klu berkesan leh la kami try jugak...hihi

nuown said...

haha . bule aih . kita tengok nanti jadi macam mana :D

Halimatun Sa'adiah said...

sy pon nak naekn berat bdn...
asek maintain 35 je, mkn byk pon xnaik lgsg..

HoNeY IxoRa said...

gud2...bg nuown try dl..berkesan gtau kami na..hehe

nuown said...

Halimatun Sa'adiah ; huhu . tu lah pasal kan . mari mari ! kita usaha sama sama :D

nuown said...

HoNeY IxoRa ; haha . amboi . terasa diriku dieksperimen :P

HoNeY IxoRa said...

haha sekali skala xpa...=P

nuown said...

hehe , yeah !

small rss seocips Music MP3
reason(autumn in my heart)